ljuset.

Jag klarar allt med lite hjälp från dem runt omkring mig, eller så klarar dem saker åt mig. Idag fick jag till exempel jättefin hjälp av Dawid med att sätta ihop två bilder brevid varandra i photoshop, inte ens det klarar jag själv.
Hur i hela friden ska jag klara mig i livet?
Men iallafall så uppskattades hjälpen. Always.


image3

jag älskar det där med sol som smiter in genom persienner,
så intimt och fint när solens ljus nuddar huden,
vill bara springa till dig, vill inte bara att ljuset ska ta på mig.

Kommentarer
Postat av: Remiailin

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2010-04-19 @ 08:56:00
URL: http://remiailin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0