lite till.

Nu sitter jag här på balkongen igen, skriver om hjärtsjukdomar och lyssnar på musik som når ända in i hjärtat. Det är mycket hjärta med mig. Bredvid mig idag står ett glas med kahlua och mjölk, och ett glas saft, men saftglaset är mer fullt än vad det andra glaset är om man säger så. Det flyter på här i vårsolen, det blåser lite för mycket i och för sig. Jag vänjer mig nog.
Tro inte att jag är alkoholist, det är bara det att jag pluggar lättare med lite alkohol i blodet, grejen är bara den att jag pluggar ju varje dag..

jaja.

Kommentarer
Postat av: Purplenotice

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-02-05 @ 12:25:38
URL: http://purplenotice.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0