gin fizz och musik i kvällssolen.

Här sitter jag på balkongen och eftermiddagssuper. Det här ska bli mitt nya liv, pluggandet blir så mycket lättare med en gin fizz bredvid sig. Jag tror nog inte att mina grannar älskar mig jättemycket, iallafall inte dem som satt sig på sin balkong för lite lugn, min musik är härlig och inte på låg ljudnivå. Men det är ju bara lördag en gång i veckan.
Blir snart upplockad av Emma så ska vi mysa hos Alex en stund, hoppas det är trevligt att vara lullig i ett sällskap av endast nyktra mysare. Förmodligen succé, eller låt mig ändra mig till förhoppningsvis. Ja, förhoppningsvis passar bättre.

gin åt alla, puss.


Kommentarer
Postat av: Sogblog

Very interesting site --- quite informative

2010-12-07 @ 12:33:54
URL: http://www.sogblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0