att vara ledig en torsdag.

Buffertdagar är bra dagar. Jag har inhandlat studentklänning, 8 par trosor och en snyggsnygg t-shirt idag, mamma är snäll. Förresten så började butiksbiträdet på Carlings prata med mig jättemycket när jag provade t-shirten, tvingade mig att komma ut och visa och grejer. Han sa att jag var snygg, så jag blev glad och köpte den.
      Nu väntar jag in Frida som ska komma hit och knåpa med Jennies present tillsammans med mig. Sedan kommer även Pauline och då blir det mys och kanske en fika i stan.
      Jag säger ju att buffertdagar är bra dagar, att vara ledig hela dagen och bara köpa och leka. Hoppas på att få träffa ännu en person, åtminstone en kortis, kramas och säga hej.

Jag mår lite bättre hela tiden, det är fint med omtanke och kramar.

puss.

Kommentarer
Postat av: Josie

Vad bra gumman(: och imorn ska vi plaska igen med alla barn :D hahaha! pusssss på dig!

2008-04-24 @ 18:19:16
URL: http://myswing.blogg.se/
Postat av: ida

Mysemelie! jag saknar dig! visste inte om att du hade en blogg förnst idag :)
det kan händas att jag ska till götet nånstans i början av sommarn, då måste vi ses! love u !
puss!

2008-04-27 @ 14:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0